2015. július 27.

Óriási!

Van egy óriási dobozom, legalábbis az eddigiekhez képest igazán méretes. Először családi emlékek tárolására szántam, de arra lesz más... Végre volt időm megfesteni. Szokás szerint koptattam, transzfergéllel tettem rá ezt a klassz mintát. Nem mindig sikerül pontosan a transzferálás, de én ezt sose bánom, hisz ezekhez a kopottas tárgyakhoz, ami az én világom, a tökéletes nem igen illik. Szóval, ez tökéletlenül tökéletes. Most a festékeim vannak benne, de nem sokáig, mert most ugyan épp beleférnek, de sokszor több a tégely, mint ebben lesz a hely. Valószínűleg helyet cserélnek a kis flakonok majd a csipkéimmel. 





3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Olyan drága vagy Nina, hogy követsz! Én is téged, de én bizony elhanyagolom a kommenteket... :-\ A jövőben nem teszem, újra készítek kedvenc bloglistátvis. :-)

      Törlés