2015. július 27.

A piros pöttyös az igazi

Meséltem a dobozszettről, amiből három csudi darab készült. 
A másikat és a harmadikra utalást itt találsz.
Ez a kis pöttyös nem igazán piros, inkább málnaszín és esőfelhő. A helyes pöttyöket kör alakú dekupázs-szivaccsal tettem a dobozra. 
Kaptam egyszer Hilda kolléganőmtől (szintén fanatikus rongyos, dobozos... egyén :D ) egy viaszosvászonra hasonlító textilt (házilag is vasalható textilekre ilyen fátyol), ami sokkal finomabb, de ez is vízlepergető réteggel fedett. Nem igazán tudtam, mire is használjam fel, egy teljes táskához például kevés lett volna, de amint szembe jött velem ez a natúr doboz, meg jött vele az ötlet is, hogy pipere legyen, rögtön tudtam, hogy ezzel kell bélelnem! A kozmetikai cikkek többnyire zsírosak vagy porosak, koszolnak. Így ezt a dobozt ki tudom időnként törölgetni, ha szükséges. :) Nem sok ilyen holmim van, szeretem a sminket, de csak a visszafogottat, amihez épp elég egy ilyen doboznyi eszköz. :) 






4 megjegyzés: