2015. július 27.

First Aid

Vettem egyszer egy helyes dobozszettet, amiben három különböző méretű íves darab volt. Mindegyiket megálmodtam valamilyen formában. A legnagyobból készült egy varródoboz, amit már meg is mutattam. A legkisebből kis elsősegély dobozt kreáltam, a középsőt pedig a következő bejegyzésben mutatom. 
Amikor felfedeztem a Pentart Vintage Effect csudáját, nekiálltam egy halom dobozt koptatni. Ő is ennek az "áldozata". A tetején több réteg festéket csiszoltam vissza egy kereszt mintájú kivágott sablonon keresztül. Külseje nem hagyományos fehér-piros, hanem esőfelhő szürke réteget kapott. Szeretem az ilyen koszos, meghatározhatatlan nevű színeket.
Belül béleltem, és már tele is pakoltam. Elsősorban sebtapasszal, de lapul benne gézlap, olló és kullancs-csipesz is. 







Megtetszett másnak, így készült egy fehér-piros, kicsit elegánsabb változat is. Bár ő szükségből kapott más fület. Ez a dobozszett állítólag hibás sorozat (észrevettem az én darabjaimon is, hogy nem fedi egymást teljesen az alsó és felső rész), már nem gyártják, így mikor kerestem egyet, a bolt utolsó, raktárban lévő, sérült darabját kaptam meg, a füle le volt törve, de ilyen szépen lehetett pótolni. 







2 megjegyzés:

  1. Jó, ha van a háznál ilyen dobozs is, pláne ilyen kivitelben :)

    VálaszTörlés
  2. Harmincas évekbeli nővérek hófehér, keményített kötényét idézi ez a remek darab!

    VálaszTörlés