2015. július 28.

!JÁTÉKJÁTÉKJÁTÉK!

Szeretettel meghívlak egy nyári játékra! 


Kérésem annyi csupán, hogy ha valóban tetszenek a munkáim, légy a blogom olvasója (a blog jobb oldali sávját figyeld), vagy kövesd a Facebookon a posztjaimat. De akár mindkettőt is követheted!

Írj ide, a blogra egy rövidke megjegyzést, mi fogott meg a tárgyaimban! Ezzel már játékban is vagy!
Keddtől keddig, azaz 2015. 07. 28-tól 08. 4-ig várom a megjegyzéseket. Jövő hét szerdán pedig kihirdetem a nyertes nevét. 

A nyereményeket itt láthatod:

A levendulás textil ajándéktasakba tettem egy Isten hozott táblácskát, levendulapárnákat, melyeket szétszedve ruhák közé tehetsz, egy kis levendulás dobozt, melybe egy kis bizsut rejtettem. 













Megköszönöm, ha megemlíted másnak is a játékot!
Remélem, csábítóak a nyeremények!
Sok szerencsét! :)

62 megjegyzés:

  1. Egyszerűen varázslatos minden, ami a kezeid közül kikerül! Stéhliné Ildi

    VálaszTörlés
  2. Lehetek az első? Nagyon szépek a munkáid, ezek is, a régebbiek is. Finomak, ízlésesek, ötletesek♥ A levendulát imádom, és nagyon rég játszottam bárhol is. Talán mellém áll a szerencse.

    VálaszTörlés
  3. A hangulat amit ezek a tárgyak sugallanak!- béke , nyugalom. Abba a házba ahol ilyen tárgyak vannak az egy igazi otthon ,oda jó hazatérni ! Üdv Anikó

    VálaszTörlés
  4. A különleges hangulat és kivitelezés, illetve a rusztikusság! Nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  5. Ami a legjobban megfogott bennük,hogy nagyon természetesek és szépen ki vannak dolgozva :-) Nagyon szépek :-)

    VálaszTörlés
  6. A munkáid természetessége, hangulata, egyszerű bája fogott meg! Szép a szemnek, kellemes a léleknek.

    VálaszTörlés
  7. A munkáid kifejezőek, játékosak, bájosak, igényesek, stílusosak! Ez fog meg bennük minden alkalommal :) Barbisak!

    VálaszTörlés
  8. Wonderful colours, I love lavander!!

    VálaszTörlés
  9. Leginkább a hangulat és az egyediség fogott meg. :) Csak szép dolgok kerülnek ki a kezeid közül! :)

    VálaszTörlés
  10. Hangulatos képek, gyönyörű munkák ♥

    VálaszTörlés
  11. Már régóta követem a munkáidat, nagyon szeretem, mert mindegyik kis finom, igényes. :) A.S. Kata

    VálaszTörlés
  12. A stílus, az anyagok, a gyönyörű csipkék és hímzések mind nagyon tetszenek. Sokszor inspirálódom az oldaladon.

    VálaszTörlés
  13. Fantasztikus kincsek! Boldog lesz, akihez hazakerülnek :) Üdv, Tökés Judit

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szeretem a munkáidat, mert egyediek és mesések! Üdv: Máté Anikó

    VálaszTörlés
  15. Már nagyon régóta követője vagyok a blogodnak, és az előzőnek is, még ha nem is jelentkeztem be. Mindig öröm látni a szép, ízléses, sok sok szeretettel készített munkáidat.
    Én is szeretnék játszani :) Már olyan régen volt játék, mintha elment volna a kedvünk tőle, egyre kevesebben hívjuk egymást játékra és egyre kevesebb a jelentkező is. Én itt vagyok, remélem szerencsém is lesz. :) :)
    A blogomon viszem tovább a játék hírét

    VálaszTörlés
  16. csodaszép minden. nagyon örülnék. ♥

    VálaszTörlés
  17. Nekem az időtlen időszerűség tetszik a munkáidban, az, hogy hordoznak ugyan egy egyszerű, régies bájt és harmóniát, de ezt úgy teszik, hogy közben nem avíttasak, nem fülledt hangulatúak. :-)

    VálaszTörlés
  18. Kojsz Józsefné2015. július 28. 15:40

    Szín,forma,anyag,fantázia,,szépérzék,hangulat,arányok,stílus!Valahogy így!!!!

    VálaszTörlés
  19. Itt is jelentkezem a játékra! Egyszerűen szeretem, ami kikerül a kezed közül, mert ha varrni tudnék, az én lelkem is hasonlóképp szólalna meg :-) Ja, és én is pedagógus volnék, aki szereti a szépet :-)
    Nagy-Mihályi Judit

    VálaszTörlés
  20. Igényes, szép, egyedi, stílusos, érződik, hogy szívből készültek!

    VálaszTörlés
  21. Imádom az összes munkádat, ami otthonunkat díszíti és persze azokat is, amelyeket "csak" a képeken láthattam! Mindegyik letisztult, finom és "Barbis" :) <3

    VálaszTörlés
  22. Minden ami kikerül a kezedből "KINCS"!!! Nekem is vannak már kincseim tőled! Puszi Kata.

    VálaszTörlés
  23. Már a fősulin is volt egy "barbis" stílusod, amit nagyon szerettem. Azóta felnőtt lett, kiforrott, és most is szeretem!

    VálaszTörlés
  24. Szia! Imádom a levendulás dolgokat! Meseszépek ezek és igényesek! :)

    VálaszTörlés
  25. A rongyrózsás dobozok tetszenek nagyon, és a levendulás dolgok.

    VálaszTörlés
  26. Büszke vagyok, hogy mindez a csoda az én gyermekem kezeinek alkotása. Szeretlek, pusz: anya

    VálaszTörlés
  27. Drága Barbi! Mint régi blogbarát nagyon örülök a játékodnak! :) Eszembe juttatja a "hőskort", amikor még nem volt közösségi oldal és nem azon lógtunk, hanem egymás blogján! :) Nagyon szépek a munkáid, a kivitelezésük rendkívül precíz és minden dolgodon átüt a harmónia, Anyukád pedig cuki! :)

    VálaszTörlés
  28. Minden munkád aprólékos, szépen kidolgozott. Nagyon tetszik a világod!

    VálaszTörlés
  29. Mindent elmondtak már előttem. Szeretem a világodat, a munkáidat. <3

    VálaszTörlés
  30. Egyedi, különleges,ötletes alkotásaid vannak, amik mindig elvarázsolnak. Boldog tulajdonosa lennék az ajándékoknak! További sok sikert és szép alkotásokat!

    VálaszTörlés
  31. ....hosszú évek után találtam Rád, illetve sokkal hamarabb, csak későn esett le, hogy ez a Barbi bizony az a Barbi. Örülök, hogy benézhetek hozzád, sokszor inspirálódom Nálad. Szeretem látni, hogy minden öltésed szeretettel készül, harmonikus S. Mónika

    VálaszTörlés
  32. Hogy csábítóak-e az ajándékok? nem bírok ellenállni.:)
    fantasztikus vagy.időbeosztásban, szépségek alkotásában.....Köszönöm a lehetőséget!
    Én inkább a blogodat szeretem olvasni, a fb egy más világ. Apróhírdetés.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kiírtam a blogomban is,bár szerintem tengernyien fognak jelentkezni a játékodra.:)♥

      Törlés
  33. Csábítóak, nagyszerűek! Szeretem az apró részleteket, amikkel a végeredményt barbissá teszed!

    VálaszTörlés
  34. Mindegyik csodálatos, de leginkább a nyaklánc érdekel most.

    VálaszTörlés
  35. A tárgyak letisztultsága, a színek, formák harmóniája fogott meg! Az ajándék tárgyak mesések! B.Kata

    VálaszTörlés
  36. Jajj de szépek ! Hangulatban Provence,Toscana,Tihany.(ha szabad ezt mondanom :) ).
    Bármelyik örömet okozna.De így a képek nézegetése is élmény.Elképzelem....Köszönöm.
    Enikő

    VálaszTörlés
  37. Valamennyi alkotásod a lelkemből szól. Bármelyikkel szívesen megosztanám az otthonom! :-) Nagy-Mihályi Judit

    VálaszTörlés
  38. Kedves Barbi!

    Nagyon szeretem a blogodat és a csodálatos tárgyaidat! Imádom a levendulát és a levendulás tárgyakat. Nagyon kreativ és tehetséges vagy. gyermekkori barátnöd: Bocskay Ildikó

    VálaszTörlés
  39. Elsőként a rózsás dobozaid fogtak meg, még a régi blogon.
    Szeretem, ahogyan a szalagokat, rongyrózsákat, gyöngyöket ötvözöd, időnként egy kis hímzéssel. :)

    VálaszTörlés
  40. A munkáid finomak, igényesek és szeretnivalók.....lelkük van ♥
    Szeretnék közelebbi ismeretségbe kerülni velük :)

    VálaszTörlés
  41. Teljesen véletlenül találtam ide,de nagyon tetszik. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  42. Csodálom a munkáidat! Ízlésesek, finomak, testre szabottak! Inspirálóak! :)))
    Köszönöm a lehetőséget! Hirdetlek is :)

    VálaszTörlés
  43. Csodálatosak, ötletesek, egyszerűen gyönyörűségesek a munkáid!
    További sok sikert!

    VálaszTörlés
  44. Mindig elbűvöl a munkáid finomsága, na meg az, ahogyan "öregbíted" a festett tárgyakat :)

    VálaszTörlés
  45. A hihetetlenül letisztult, nagyon egyéni stílusod fogott meg, és a technikai tudás, kézügyesség, amivel elkészíted a megálmodott tárgyakat! Gratulálok az eddigiekhez, és még sok-sok ilyet kívánok!

    VálaszTörlés
  46. A munkáid csodásak,és ami még megfogott az a LEVENDULA! Én is imádom! Minden amit készítesz meseszép! A stílus amit képviselsz a kedvencem!!Köszönöm!

    VálaszTörlés
  47. Azon kívül, hogy gyönyörűek, a végtelen igényesség fog meg minden egyes munkádban. Sehol egy nem odavaló molekula, minden a helyén van. Remélem egyszer én is eljutok erre a pontra. A másik, hogy nagyon ízléses és ötletes minden munkád, simogatja a szemet.

    VálaszTörlés
  48. Mit is írhatnék Neked..... smile hangulatjel! CSODÁLVA CSODÁLOM A CSODÁS DOLGAIDAT smile hangulatjel. Szeretem,mert nagyon egyediek,úgy érzem minden alkotásodba ott rejlik a lelked kicsiny darabkája. Gyerekkorom óta fogékony vagyok a szépre az egyedire így a te munkáid is "megfogtak". Minden munkád EGYEDI,mondhatnám úgy őstehetség vagy túlzások nélkül. Szeretem a levenduláidat , a rózsádat ,a keresztszemes mintáidat. Egy előadást idézve amit egy férfi és egy nő tartott.....a férfi mondta a feleségének: "tudják mit szeretek legjobban a feleségemben...... AZ ÍZLÉSÉT smile hangulatjel". Na én is ezt tudom Neked mondani.
    Csodálattal, barátsággal: Jakab Anita

    VálaszTörlés
  49. Tetszenek a munkáid. Követem már egy ideje. Én is szeretem a saját készítésű tárgyakat. 😊

    VálaszTörlés
  50. Ami a munkáidban megfogott: szépség, harmónia, finomság, ízlésesség, nosztalgia. És látszik, hogy mindegyik darab nagy szeretettel készül! :)

    VálaszTörlés
  51. Csodálatosak a munkáid! :-) Nagyon szeretek nálad nézelődni, mert minden munkád harmonikus, a dobozaidat mindig megcsodálom. :-)
    No meg nem utolsó sorban imádom az ötleteidet. :-) A nyuszi azóta is sláger a családban. :-)

    VálaszTörlés
  52. Gyönyörűek a munkáid.Meghitt,békés harmóniát sugárzóak.A romantikáról már ne is beszéljek.:)

    VálaszTörlés
  53. Szia Barbi! Nem hízelgésből, hanem nagyon őszintén azt gondolom, hogy az egyik legigényesebb és legeredetibb alkotó vagy,azok közül, akik munkáját figyelemmel kísérem. Csodálatosak, igényesek és kifinomultak a munkáid, gratulálok hozzá, és le a kalappal előtted.
    Ja igen, és nagyon remélem, nekem kedvez majd Fortuna. :)

    VálaszTörlés
  54. Igényes, ízléses, csodásak a munkáid! A levendulát pedig imádom! Bárcsak megnyerném !

    VálaszTörlés
  55. Az igazi, megnyugtató otthon érzése árad a munkáidból. A levendulás tárgyakhoz pedig különösen vonzódom. Nagyon boldog lennék, ha hozzám vándorolna a csomag :)

    VálaszTörlés
  56. szerintem, olyan romantikus hangulata van mindennek:) de lehet, hogy azért is fogott meg a műveid szépsége, egyedisége, különlegessége, mert most én is a levendulás korszakomat élem:) minden kedves számomra ami levendulás:)
    mindenesetre, nagyra értékelem azokat, akiknek a keze alól ilyen csodálatos alkotások kerülnek ki:) igazi művész vagy:)

    VálaszTörlés
  57. Tetszik ez a stílus, Fb-n már régebb óta követlek, ezentúl itt is. A fa transzfer dekorok és az ékszerek állnak hozzám a legközelebb.
    További sok sikert kívánok! :)

    VálaszTörlés
  58. tetszik a munkád mert harmóniát nyugalmat szépséget áraszt

    VálaszTörlés
  59. gabriel60@freemail.hu2015. december 26. 20:48

    Hogyha én ezt tudtam volna..Mindenesetre,örülök, hogy rád bukkantam!Áldott kezek!
    Boldog karácsonyt neked is!

    VálaszTörlés