2018. április 29.

Hullámzás


Egyszer, hirtelen felindulásból vettem egy Papatya Cake fonalat. Vastag akrilfonal, klassz színekkel. "Őszi avar" fantázianévre hallgat.
Kötni nemrég kezdtem, nem vagyok még ilyen téren tudatos vásárló. Megtetszett és kész.
Nagyon akartam belőle készíteni valamit, de valahogy nem akarta megtalálni a célját. Az a próbálkozások alatt bebizonyosodott, vastagsága miatt szebb kötve, mint horgolva. Még sokat ügyetlenkedem, viszont ez a 4 soros palaminta nagyon egyszerű, haladós és  mutatós is. Sikerélményt ad, már csak azért is, mert ha rontom, nem venni észre a végeredményen. 😉
Végül takaró lett belőle (ehhez még két gombócot be kellett szereznem😁), egyszemélyes, bekuckózós, nyári estékre, téli teázásokhoz...
Nagyon jó érzés, hogy én készítettem.
Szeretem.
💗










3 megjegyzés:

  1. Tényleg megnyugtató ez a hullámzás... egy nyugtalan éjjelen is.:)

    VálaszTörlés
  2. Nem csodálom,hogy szereted, mert gyönyörűek a színei, te készítetted és nagyon finom puhának látszik.:) Használd sok örömmel!

    VálaszTörlés