2015. október 12.

Csalamádé

Vegyes poszt, mint a csalamádé.
Készült az utóbbi időben több minden.  Apránként befejeztem azokat a dolgokat, amiket korábban kértek tőlem és ülve, két mankóval megoldható. Igazság szerint minden megoldható, csak jóval több időbe telik, mint egyébként. 
A fényképek ritka rosszak, mert vagy este, vagy reggel készültek nagy gyorsan. Igaz, napközben is már alig van fény.

Van egy nagyon szép fülbevaló alapom. Kiraktam gyöngyökkel, a neveket transzferáltam, gombalapra húztam.


A levendulás medál az egyik kolléganőmé.


A rózsás medál a másik kolléganőmé.


"Mindenütt jó, de legjobb otthon "
Sok ajtótáblát készítettem már, ilyen feliratút még nem.


Egy újabb shabby koszorú is született. Potpurival szoktam díszíteni (a varrott virágok mellett). Vanília illatú. 



Három neves kulcstartót is varrtam. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése