2015. augusztus 13.

Matyó

Ismét kértek tőlem vicces esküvői dobozokat, amikben mulatságos tárgyak vannak, hozzájuk illő kis fülszöveggel.
Ötlet, szín nem volt, így közös megegyezéssel a matyó minta mellett maradtunk. 
A dobozok felirata bevallom szükségből lett ilyen. Először felfestettem a mintákat akvarell festékkel a dobozokra, majd az adatokat tustollal írtam fel középre. Ám a lakk lenyúzta a filcet. Ekkor kisebb sokkot kaptam. Majd gyorsan orvosolva a bajt, hímzéssel rejtettem el a vétséget. Ez végül még dobott is rajta szerintem, de azért jó lett volna elkerülni az ijedtséget. :D 









5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett mind a kettő! Szuperül megoldottad a problémát!
    Én Matyóföldről származom, így külön értékelem a mintaválasztást :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek, ötletes próblémamegoldás. :D

    VálaszTörlés
  3. Szia Babi!
    A fakkokban milyen feliratok/apróságok vannak? Előre is köszi!

    VálaszTörlés