2015. május 10.

Megint vásár

Megint kiugrottam a régiség vásárra, most már havonta lesz felénk, nagy boldogságomra. Ismét apróságokat válogattam össze. Most szemerkélt az eső, ezért kisebb volt a piac, de így is találtam kincseket.


Találtam ismét apró ezüst színű fülbevalókat, amiket nagyon szeretek viselni.
A szép csüngősnek múltkor nem volt meg a párja, most felbukkant. :D 

A steampunk ékszerekhez is találtam megint "hozzávalót".
A tokjából már kijár, fedlapja sincs, így a hátlap szép méretes medálalap lesz majd...

Ismét találtam egy tükröt, ezúttal nem medál méretűt, megvan ugyan kopva,
de fotókelléknek, vagy egy szép kis hímzésnek jó alapja lesz.

Ebben a nagyobb medálban nem tudom mi volt, papírdarabokat szedtem ki belőle.
Természetesen ebben is hímzés lesz idővel. :)
Ezúttal is hoztam kis, horgolt csipkéket.

Ezt a kisebb fa keretet sem bírtam otthagyni. Olyan szép, hogy őt nem festem le, csak lemosom. 

1 megjegyzés:

  1. Igazi kincsekre leltél! Bár a kezedben fognak valódi kinccsé válni, úgy vélem... :)

    VálaszTörlés