2015. április 4.

Megújulás

A tavasz a megújulás ideje, legyen az én blogéletemé is.
Miért? 
Kell, hogy legyen ok? 
Mondok. 
Állítólag az ember élete 7 éves periódusokban zajlik, fejlődik. A blogom 7 éves, ideje váltani. Mivel a régi blog újratervezése nagyobb falatnak tűnt, mint egy teljesen új készítése, ez utóbbit választottam, bár a régit nem törlöm, nem is zárom be, csak nem folytatom. A régi a szívemhez nőtt, az az origó, de a kezdete óta rengeteget változtam, változtak a munkáim is mind témában, mind ízlésben, mind minőségben. Akkor még minden új volt blogolás terén, most már tudom mit csinálok, mit akarok. 
Másrészt sok lett a nevem, most már Komód néven jelenek meg mindenhol.
Fogadalmakat nem teszek, csak bízom abban, hogy ezt a blogot élővé teszem, munkáimmal gazdaggá és nem hagyom elhalni, mint a régit (csupán a lustaságom miatt). :) 
Kövessétek ezt is! 
Örömmel látlak Benneteket!


4 megjegyzés:

  1. Jövök, hát hogy ne jönnék! :)
    Örülök, hogy van folytatás! Nagyon szeretem a csodás dolgaidat! Nagyon sok jó ötletet kaptam már Tőled! Köszönöm!
    Kívánok sok sikert ehhez a bloghoz is!!!!
    Szeretettel: Palkó
    ... és áldott, szép Húsvéti Ünnepet is kívánok Nektek!!!

    VálaszTörlés