2015. szeptember 20.

Haiku

Elkezdtem versikéket fabrikálni, pontosabban Haiku-kat írni. Eddig csak pozitív visszajelzést kaptam, hogy van értelme vele foglalkoznom, így beküldtem egy csokorra valót a Poet oldalára, ott pedig elfogadták, ami nagy öröm számomra. Remélem, megmarad továbbra is a lelkesedésem és lesznek majd új sorok. 
Ami születik, a füzetemen kívül , ide is lejegyzem.


Haikuk a betegágy mellől

Spiráltörésben
megtörten várakozom
a nagy lépésre.

Magamnál vagyok,
ma mégis magam alatt.
Nőnek a falak...

Belesüppedés
az egymásba átkúszó
hétköznapokba.

Büszkeség csorbul,
türelmet játszik némán,
a bú szemre hull.

Testben erős vagy.
Lelkednek infúzió
a másik lélek.

SÁB
©Minden jog fenntartva

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek!!!!! Pipulka is ír haikukat és utánanéztem a szabályának...hááát, még nem értem.:)
    Gratulálok!!!!! Írjál még,még. ♥

    VálaszTörlés
  2. Ballada a költészet gyógyító hatalmáról? :-)

    VálaszTörlés
  3. Remek haikuk.Akár azok a pillanatok,amelyeket a blogodon töltök:)

    VálaszTörlés